sonuç aldığım tedavi

16 Ağustos 2010 Pazartesi

mrb arkadaşlar belki inanmayacaksınız belkide orhan beyin kendisinin yazdığını düşüneceksiniz bu yazdıklarımı yorum size kalmış amacım bu yüz güldürücü sonucu sizlerle paylaşmak istedim.orhan beyin söylemiş olduğu ilaç karışımını kendim evde yaparak vede hiç aksatmadan kullanıyorum buna ilave olarak paba ve kırmızı reishi mantarı kapsülü kullanıyorum-kırmızı reishiye başlayalı bir hafta oldu-yaklaşık bir ay sonunda yüzümde kahverengi lekelenmelerim başladı ellerimde iki ay sonunda başladı ben umutluyum geçeceği konusunda,şunuda belirteyim doktorumada sordum bu ilaç karışımının herhengi bir zararı yokmuş bu arada gerçekten polen ısırgan zerdeçal ve çörek otu birde sebze olarak havucun çok büyük etkisi var arkadaşlar bunları heryerden temin edebilirsiniz,lütfen vitiligonun biraz üzerine gidin vede tedavinizi umutsuzluğa kapılık yarıda bırakmayın ben 14 yıl boyunca sürekli yarıda bıraktım ve hastalığım çok ilerledi ama şuan ilk kez iki ay uygulamış olduğum tedavimi hiç aksatmadım herşeyime dikkat etdim vede inanın sonucunu aldım son olarak şunuda belirteyim ellerimdeki küçük yerlerdede kapanmalar oldu,alalah hepimizin yüzünü güldürsün herkeze acil şifalar diliyorum arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.